Тема зародилась під
час неофіційної дебатної гри з резолюцією «Ця палата вважає весну найкращою
порою року» 28 грудня 2012 року на занятті Координаційного центру Євроклубів «Pu-Re».
Я
потрапив до урядової лінії, яка захищала інтерпретацію «Ця палата не вважає
весну кращою порою року».
Одна з учасниць опозиційної лінії (Інна
Ніколаєнко) поставила пункт інформації під час моєї промови: «А чи не вважаєте
Ви фільм «Сімнадцять миттєвостей весни» таким, який є на весняну тему, оскільки
в його назві є слово «весна»?».
Я
надав такий контраргумент для відповіді на запитання:
«Події
в фільмі мають лише часткове відношення до весни, оскільки події фільму
починається в лютому 1945 року. Тому назва не відповідає на сто відсотків
змісту цього твору кіномистецтва і є логічною помилкою авторів кінотвору…».
Пізніше
я провів додаткове вивчення піднятого аргументу, оскільки саме в цьому полягає
значення дебатної гри – пробудження цікавості до теми обговорення, продовження
пошуку нових та удосконалення вжитих аргументів, і був приємно вражений тим, що
потрапив в «десятку»!
Дійсно, кінофільм «Сімнадцять миттєвостей
весни», знятий у 1973 році, починається з 12 лютого 1945 року, понеділок.
Зважаючи на те, що 17 миттєвостей є 17 днями, про які йдеться в фільмі (саме
про це говориться в анотації до серіалу, яку подано у вигляді авторського
тексту голосом Єфима Копеляна), то згідно з логікою 17 день збігає 28 лютого
1945 року (середа) – в останній день зими, а не весни, 1945 року!
Логічніше
було б назвати фільм «Сімнадцять миттєвостей лютого», або ж (якщо за реальним
терміном подій, описаних у фільмі до 20-х чисел березня 1945 року) «Тридцять
сім миттєвостей зими-весни»…
Чи
не логічно? На те ми й дебатуємо, аби зазирнути за рамки звичних речей…
Комментариев нет:
Отправить комментарий