1. З чого почати?
Ви
мрієте оголосити, що маєте бажання допомогти людям відкрити для себе світ
інформаційно-комунікаційних технологій. Проте, як це зробити, коли сам ще не
зовсім готовий до проведення ефективних змін в сучасній комунікації зі світом?
Щонайменше,
на старті ви вже маєте електронну поштову скриньку, без якої навряд чи сучасне
життя можливе взагалі і досягнення вашої амбітної мети зокрема (радимо,
наприклад, зареєструвати свій e-mail на http://www.ukr.net/).
Навчаючись
самостійно, дуже легко уявити собі процес як ви навчаєте вашого друга чи
подругу. Спочатку ви вирішуєте навчитись аби потім передати досвід (саме
досвід, а не знання) ближньому.
Як
це робимо ми?
Ідея для вас! «IDEA
for me» (айдіафомі).
Складно повірити, але поруч з нами (тими, хто вважає
себе ну чи не хакером: тобто вміє користуватись Інтернетом та Word-ом) багато
людей, які до комп'ютера ставляться як до НЛО або до друкарської машинки .
Ми почали проводити індивідуальні майстер-класи
(умовна назва) – півгодинні уроки на
базі Кролевецької районної бібліотеки для тих, хто прагне:
1) отримати власну поштову скриньку та знати як нею
користуватись;
3) отримати конкретні поради задля того, аби без
витрати «дорогого» часу мати бачення щодо удосконалення себе в сфері інформаційно-комунікативних
технологій (ІКТ);
Що потрібно? Зайти до бібліотеки та заявити про
бажання пройти майстер-клас (індивідуальне стартове навчання), тобто: отримати урок «IDEA for me» (айдіафомі)...
Якщо ви знаєте людей, яким це потрібно, порадьте їм айдіафомі і ми їм допоможемо!
Отже,
робимо два кроки для того, аби мати можливість навчати інших тому, як бути
активним інформаційно-комунікативним гравцем в Інтернеті: створюємо власну
сторінку в Facebook та заводимо особистий блог на WordPress https://uk.wordpress.com/signup/ .
2. В чому мотивація?
Відкрити для себе нові можливості.
Банально, але – факт. Допомогти ближньому. Благородно і відповідально.
3. Як використовувати свою сторінку в Facebook та
організувати активне коло спів комунікаторів (введення до
блогерства)?
На власній сторінці (яку ви отримуєте
після простої реєстрації на сайті Facebook: http://www.facebook.com/index.php?stype=lo&lh=Ac9qNYWivLxYB5Ta)
розпочніть з викладання фоторепортажів
(оформлення фотоальбомів). Це не складно, але дуже ефективно з точки зору
висвітлення власного погляду на життя. Вмілі назви та коментарі до фото
допоможуть бути неповторним та цікавим. Кожний альбом супроводжуйте змістовним
коментарем у вигляді описової статті. Просто, але чітко і по суті. Зрозуміло,
що без цифрової фотокамери вам не обійтись.
Ви живете в активному середовищі і
поруч з вами обов’язково знайдуться вже більш досвідчені друзі, які залюбки допоможуть
вам. Протягом перших 2-3 годин розішліть запрошення «в друзі» 20-30 особам. А
далі цей процес може нагадувати лавину. Аж поки ви не станете прагнути обмежень
та підходити до встановлення Інтернет-дружби більш вибірково.
Ваші дописи – це ваші відчуття. Знайшли
цікаву статтю на улюбленому сайті чи фотоальбом: розмістіть лінк чи
прокоментуйте обраний контент (зміст) аби поділитись та обговорити з друзями.
Спробуйте вибірково підходити до пошуку цікавого матеріалу.
Facebook – це просто і дуже ефективно
для формування елементарної власної промоції (піару, в сенсі – організації
процесу зв’язків з громадськістю з використанням соціальних мереж). Чому саме Facebook?
Риторичне запитання.
4. Як стати блогером (той, що вправно використовує творчу
можливість у вигляді розміщення власних статей на Інтернет-сайтах)
Найпростіше – дати посилання (лінк) на
відомий сайт «Блогосфера», наприклад, який досить грамотно і доступно вчить
процесу створення власного блогу. Знову ж таки – головне – бажання. Бути
блогером – це бути журналістом. Бути успішним блогером – бути успішним
журналістом.
Ось це посилання: http://blogosphere.com.ua/jak-stvoryty-bloh/
Маю все таки декілька слів сказати
задля уточнення з точки зору пошуку обгрунтування перспективності використання
моделі «Сторінка Facebook + Блог». Фактично, ви запросити ваших друзів по
соціальній мережі до себе на блог. А далі – все залежить від вас: наскільки
ваші статті видадуться цікавими та актуальними для публіки. Успіх в цій сфері –
вищий пілотаж, але вийти на колію, що веде до успіху та вірно зорієнтуватись на
дороговказах – це вже початок руху до успіху в сфері
інформаційно-комунікаційних технологій.
Піраміда вашого зростання: від поштової
скриньки до сторінки в соціальній мережі і до блогу (блогів).
Навчальний центр IDEA-Krolevets (за підтримки СОБФ «Благовіст»).
Комментариев нет:
Отправить комментарий