понедельник, 17 декабря 2012 г.

«Методика успіху. Епізоди декількох місяців роботи». Частина ІІІ.




Епізод V.

Бути активним чи байдужим? Риторичне запитання з точки зору пошуку нових можливостей. Зрозуміло, що активність має бути мотивованою. З якою метою? Навіщо? Молодіжна активність – дієвий інструмент на шляху зростання громади. 
Активність – це дія. Дія передбачає досягнення мети. Визначення мети зводиться до діяльності, що пов’язана з виконанням планових завдань з використанням визначених методів, ресурсів. Мета – певна зміна з користю до суспільства. В розумінні індивідуальної мотивації, співпраця задля досягнення мети використовується задля отримання досвіду, знань, навичок та задоволення в результаті успіху (досягнення мети).
На семінарському занятті на тему «Молодіжна активність та розвиток громади. Комунікаційні можливості з використанням ІТ», яке відбулось на базі Мутинської загальноосвітньої школи 16 жовтня 2012 року в рамках проекту «Відкритий світ інформаційних технологій» (IDEA), йшлося про складові успіху як соціального процесу взаємодії різних рівнів (індивідуального, командного, суспільного). Успіх має певну формулу, тобто – перелік необхідних знань, ресурсів та психологічного налаштування, що дозволяє мінімізувати можливість отримання негативного результату.

В ході практичного заняття учасники виконали завдання, пов’язане з визначення алгоритму організації практичної діяльності у сфері молодіжної активізації на території громади села Мутин Кролевецького району Сумської області. Які проблеми необхідно вирішити та досягнути нового рівня функціонування громади? Які завдання, оформлені в акції та заходи, потрібно виконати аби забезпечити позитивну динаміку активізації громади? Місце міжнародної співпраці та використання сучасних технічних комунікаційних можливостей в системі «бажання – дія – результат» та участь молоді в цьому процесі.  Модераторами було запропоновано серію тематичних презентацій, а саме: «Ми – молоді євро інтегратори!», «Про концепцію проекту NGO-2012». 
Використано шкільні технічні (мультимедійні) засоби при проведенні публічного навчального заходу.
Ініціатива впроваджується за підтримки громадянської платформи реалізації проекту IDEA в Кролевецькому районі та місцевої влади, в форматі міні-проекту «Соціальна активізація місцевої молоді та пенсіонерів з використанням інформаційних технологій».


Епізод VI.

Активність стає ефективною, коли забезпечена ресурсно та кадрово та здійснюється згідно обґрунтованого плану. Одноосібно складно впливати на суспільні процеси. Лише командна (організована) робота з використанням необхідної ресурсної бази може давати корисні результати, тобто – вирішувати проблеми, з якими стикається громада села.  Молодіжна активність – незаперечний дієвий інструмент на шляху зростання громади. Однак, як забезпечити реалізацію ініціатив молоді необхідними ресурсами: від звичайнісінького паперу та принтера і до коштів, потрібних для проведення ремонтних або будівельно-відновлювальних робіт, включених до розвиваючого проекту як складові програми реалізації?
Існує наука – «фандрейзинг», яка вчить вмінням формувати ресурсні фонди, ефективно працювати в команді, що репрезентує частину громади (громадська організація або неформальне творче об’єднання), виконувати місію, а не лише тактичні (короткострокові) завдання.
На семінарському занятті на тему «Молодіжний фандрейзинг з використанням ІТ», яке відбулось на базі Камінського навчально-виховного комплексу  18 жовтня 2012 року в рамках проекту «Відкритий світ інформаційних технологій» (IDEA), йшлося про загальні аспекти фандрейзингу, як основного методу соціального підприємництва. Як розробити проект? Які складові аплікаційної форми проекту? Як прогнозувати та здійснювати моніторинг проекту (бюджету та складових заходів) та як результати проекту впливають на громаду?

В ході практичного заняття учасники виконали завдання, яким спочатку формулювались проблеми території, потім ставилась мета, визначалась цільова аудиторія, методи та завдання проекту, бюджетування та моніторинг проекту. Підкреслювалось модераторами, що головне – взаємодія громадськості, влади та бізнесу. Пошук фінансування проекту – безпосередня робота фандрейзера, тобто – спеціаліста зі сфери формування ресурсної бази реалізації ініціативи. Учасникам заняття було запропоновано серію презентацій відповідно до теми (аналітичний зріз досвіду реалізації громадських та владних ініціатив на території Кролевецького району як місцевого так і міжнародного рівня). 
Використано шкільні технічні засоби при проведенні публічного навчального заходу. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий