понедельник, 17 декабря 2012 г.

«Методика успіху. Епізоди декількох місяців роботи». Частина ІV.


Епізод VII.

Досягнення мети фактично є реалізацією інтересів певного кола осіб (колективу, організації тощо) і уникнути конфліктних ситуацій під час діяльності задля результативного просування до мети зазвичай дуже складно, бо поруч функціонують подібні ініціативи та організації. Відбувається конкурентна взаємодія, яка не завжди є позитивною. Формування сприятливої громадської думки як головного елементу забезпечення злагодженого процесу взаємодії громадськості, в якому ви граєте роль ініціатора – непросто завдання зі сфери паблік-рілейшнз, мова про світоглядні зміни в  молодіжному середовищі, яке прагне бути ефективним.


Піар (паблік-рілейшнз, громадські зв’язки) є мобілізуючо-прикладною наукою про гармонізацію зусиль на шляху досягнення мети в різних сферах суспільної активності.  Молодіжна активність – незаперечний дієвий інструмент на шляху зростання громади. Як пояснити та поінформувати про важливість та вірність обраного шляху, необхідності та результативності проведеної роботи?
Серед підприємців і сьогодні поширено думку, що для того, щоб справитися з публічною діяльністю, в принципі не потребується якоїсь спеціальної підготовки. Цілком досить здатності тверезо оцінювати ситуацію, трохи розбиратися в людях і фантазії. Паблік рілейшнз (ПР) може займатися кожен, якщо у нього достатньо для цього часу. Навряд чи це так… Існує і об'єктивна причина, через яку деякі науковці паблік рілейшнз дотепер не можуть ставити на рівні з такими класичними функціями адміністративного управління, як контроль за фінансовою діяльністю, бухгалтерія, правові і кадрові питання. Причина полягає ще і у тому, що відсутнє однозначне (наукове) визначення поняття і місця паблік рілейшнз в загальному комплексі управління і маркетингу.
ПР — це мистецтво і наука аналізу тенденцій, прогнозу їх наслідків, видачі рекомендацій керівництву організацій і здійснення програм дій і на користь організацій, і громадськості, які базуються на створенні позитивного іміджу, бренду та репутації того суб’єкту, який проводить ПР.
Паблік рілейшнз займаються інтеграцією думок і поглядів адміністрацій підприємств (організацій) з думкою громадськості, і навпаки.
На семінарському занятті на тему «Зв’язки з громадськістю (паблік-рілейшнз) та реалізація ідей у молодіжному середовищі з використанням ІТ», яке відбулось на базі Алтинівської загальноосвітньої школи Кролевецького району 06 листопада  2012 року в рамках проекту «Відкритий світ інформаційних технологій» (IDEA), йшлося про загальні аспекти паблік-рілейшнз, як основного виду діяльності з метою формування сприятливого сприйняття зусиль соціального підприємництва. Як розробити проект програми взаємодії зі ЗМІ? Що необхідно передбачити та з чого розпочати?


В ході практичного заняття учасники виконали завдання, які дозволили визначити першочергові знання та дії задля популяризації організації та роботи, яку вона проводить. Інформаційні технології як інструмент ефективного піару.
Використано шкільні технічні засоби при проведенні навчального заходу.
Ініціатива впроваджується за підтримки громадянської платформи реалізації проекту IDEA в Кролевецькому районі та місцевої влади, в форматі міні-проекту «Соціальна активізація місцевої молоді та пенсіонерів з використанням інформаційних технологій».

Епізод VІІІ.

За словами ведучого-модератора  Володимира Любивого (координатора проекту IDEA):
«Будь-яка ідея може бути реалізованою. Ми знаємо, що піар (паблік-рілейшнз, громадські зв’язки) є мобілізуючо-прикладною наукою про гармонізацію зусиль на шляху досягнення мети в різних сферах суспільної активності.  Молодіжна активність – незаперечний дієвий інструмент на шляху зростання громади Кролевецького району.
Ми маємо значний досвід активізації молодіжної ініціативи на території Кролевецького району, бо останні два роки пов’язані з практичною реалізацією ряду розвиваючих соціально-навчальних проектів. А головне – ми знаємо яким чином продовжувати розпочату роботу, аби бути корисними, не лише цікавими.»

Саме про них йшлося під час публічної презентації на тему «Активізація молодіжної ініціативи: досвід реалізації та перспектива спільних проектів на території Кролевецького району», яка відбулось на базі Кролевецького районного Будинку дітей та юнацтва 08 листопада  2012 року в рамках навчальних ініціатив проекту «Відкритий світ інформаційних технологій» (IDEA). Під час заходу презентовано публічний звіт про реалізацію в Кролевецькому районі молодіжного спільного українсько-польського проекту «Нова генерація: відкриття молодіжної ініціативи в рамках побратимської співпраці» (NGO-2012), ознайомлено з досвідом участі в молодіжному міжнародному змаганні (фахова олімпіада для молоді шкільного віку в Московській області РФ) представників Кролевецького району (молодь з сіл Дубовичі та Ярославець), набутим влітку 2012 року та поінформовано про перспективу реалізації у поточному навчальному сезоні (2012/2013 роки) молодіжного міжнародного навчально-практичного проекту «Дебатна школа».


Комментариев нет:

Отправить комментарий