пятница, 13 января 2017 г.

Buen retiro


Buen retiro – сховок для усамітнення. Безсумнівно, кожна людина, в міру свого інтелектуального розвитку, вирішує таку проблему. Для когось це має бути пристосоване для письма робоче місце в квартирці  з можливістю відпочити десь посеред невеликого містечка. Для когось – хата в віддаленому селі. А для когось – шалаш біля озера…  Я щасливий, що долею визначений з цим – у мене є К-31, де можна в літньо-весняно-осінню пору (взимку – занадто холодно) вести осмислений пошук записуючи, просто міркуючи, спілкуючись з обмеженим колом друзів. 
А як воно в тебе? До зустрічі десь поміж стін наших сховок для усамітнення!


         Цитата з роману Умберто Еко «Номер нуль», видавництво «Фоліо», 2015 (стор. 107): «…Моя бабця залишила мені там на пагорбах будиночок, він завбільшки з невеличку хатину. Багато грошей з продажу не отримаєш, тому я поволі умебльовую його; там є камін, чорно-білий телевізор, а з вікна – краєвид на озеро та острів Сан Джуліо. Це моє buen retiro (сховок для усамітнення), я майже щовихідного туди їжджу».  

    

Комментариев нет:

Отправить комментарий