Здавалося б – до чого це? Марк
Твен якось зауважив, що «людина, яка
несе кішку за хвіст, отримує знання, які вона не зможе отримати в будь-якій
інший спосіб».
Вчитися на практиці означає
більше, ніж просто отримувати знання з книжок. Це про збагачення досвіду,
взаємодію з іншими та отримання безпосередніх результатів від своїх зусиль.
Іноді навчання на практиці є необхідністю, як у випадку нових та недосвідчених
політичних лідерів або педагогів.
На рівні громади, навчання на
практиці зовсім не рідкість. Це відбувається щодня через зусилля з притягнення
до відповідальності місцевих органів влади, наполягання на проведенні реформ,
створенні соціальних підприємств або розробці нових методик освіти.
Читайте, шукайте про інноваційні
та надихаючі практики громадянського суспільства у сфері освіти (в т.ч. і
практики із-за кордону). Черпайте себе нового у цікавинках життя! Ловіть знаки
і символи, зішкрібайте наліт минулого. Нехай цей кубок заблищить!
Питання, що назріло. Сьогодні
вранці на каналі «1+1» освітній
омбудсмен Сергій Горбачов відповідав
на суспільні запити зі сфери освіти. Як не дивно, - формат і тривалість «домашніх
завдань» (самопідготовка) були апріорними (домінуючими). Зараз старшокласники
мають самостійно працювати 3-4 години (є навіть закріплена санітарно-гігієнічна
норма-стандарт), в проекті МОНУ – 1,5 години (це робота над домашніми
завданнями). Інший час – розвиток критичного мислення, фізичне удосконалення і
розвиток талантів (те, що називають соціальними або soft компетентностями, здобутими самостійно (за власним бажанням і
згідно власного плану).
Назріло, бо діти змучені...
Завдання вихователі – допомогти швидше дійти дитині «до себе».
Комментариев нет:
Отправить комментарий