Що таке літо? Це - можливість відпустки, перш за все. І коли вона, ця можливість випадає, потрібно докласти достатньо вольових зусиль аби використати цю можливість з користю заради реалізації потреби.
Отже, по-перше - книги. Вони немов би добрі друзі, з якими рано чи пізно потрібно розлучатись.
Мої друзі цього літа:
Акунін Борис, "Весь мир театр", "Нефритовые четки".
Декілька посібників по гендерному праву: від азів у популярній формі до проблеми гендеру і медіа.
Браун Ден, "Інферно".
Посібник по соціально-педагогічній практиці в позанавчальній роботі (діяльність дитячих та молодіжних об'єднань).
Курбатов Сергій, "Феномен університету в контексті часових та просторових викликів" (монографія).
Камю Альбер. Вибране.
Кремень Василь. Освіта і наука в Україні - інноваційні аспекти.
Володимир Симонов, "Письма о красоте", 1999.
Чи можна визначити корисність книги? Мабуть, що так, бо емоційне відчуття різниться по відношенню до тієї чи іншої книги. Залишаються цитати як відлуння короткого співжиття.
Кремень: «Дуже важливим у наших умовах є той факт, що найшвидше входження до світового науково-освітнього співтовариства, участь у міжнародних освітніх програмах відкриває для українських ВНЗ шлях до позабюджетних джерел фінансування.
Отже, по-перше - книги. Вони немов би добрі друзі, з якими рано чи пізно потрібно розлучатись.
Мої друзі цього літа:
Акунін Борис, "Весь мир театр", "Нефритовые четки".
Декілька посібників по гендерному праву: від азів у популярній формі до проблеми гендеру і медіа.
Браун Ден, "Інферно".
Посібник по соціально-педагогічній практиці в позанавчальній роботі (діяльність дитячих та молодіжних об'єднань).
Курбатов Сергій, "Феномен університету в контексті часових та просторових викликів" (монографія).
Камю Альбер. Вибране.
Кремень Василь. Освіта і наука в Україні - інноваційні аспекти.
Володимир Симонов, "Письма о красоте", 1999.
Чи можна визначити корисність книги? Мабуть, що так, бо емоційне відчуття різниться по відношенню до тієї чи іншої книги. Залишаються цитати як відлуння короткого співжиття.
Кремень: «Дуже важливим у наших умовах є той факт, що найшвидше входження до світового науково-освітнього співтовариства, участь у міжнародних освітніх програмах відкриває для українських ВНЗ шлях до позабюджетних джерел фінансування.
Проблема цільового пошуку,
знаходження та грамотного використання позабюджетних або т. зв. «третіх» джерел
(що, у комплексі, визначається збірним поняттям «фандрайзинг») є новою для
нашої системи освіти й потребує серйозного вивчення та вироблення власної
політики і практичних заходів».
«З упровадженням принципів
ринкової економіки вищі навчальні заклади отримали самостійність, але поряд з
перевагами цей новий стан не лише надав права, а й став вимагати певних
обов’язків. Тому постала проблема залучення до фінансування навчального процесу
так званих «третіх джерел», оволодіння методикою і принципами фандрайзингу.
Слід пам’ятати, що фандрайзинг не є синонімом благодійності. У ньому закладений
елемент співробітництва, а не чистого споживання. Він має на меті встановлення
продуктивних особистих та інституційних контактів з організаціями-донорами, які
необхідно буде постійно підтримувати з метою їх використання у довгостроковій
перспективі.
Вивчення, адаптація та практичне
втілення в Україні досвіду фандрайзингу, який протягом багатьох десятиліть
нагромаджувався в країнах Європи та Америки, успішно діючи і розвиваючись, має
сприяти тому, щоб часто повторювані слова про необхідність приведення
української вищої освіти до міжнародних та європейських стандартів перестали
бути просто словами».
Курбатов: «У цьому зв’язку доцільно розглянути роль університетів
під час Реформації. «Реформація, що стала апофеозом християнського прагматизму,
затвердивши серед християнських чеснот і професійність людини, відслужила
панахиду по темних часах з їх пізнавальною еклектикою і маніфестувала
вторгнення руйнівних сил соціального прагматизму Нового часу, що внесли в
освітні процедури прагматику раціональної розважливості та соціальної
діловитості», – зазначає Василь Кремінь. Дійсно, Реформація диверсифікувала
єдиний духовний простір Середньовіччя та, безперечно, сприяла маніфестації
національної й етнічної багатовимірності в соціальному та культурному житті
Європи».
«Проте, як писав німецький поет-романтик Фрідріх
Гельдерін, «там, де небезпека – спасіння проростає». Тож відродження значення
університетів як важливих соціальних інституцій національних держав
відбувається в ХІХ ст.».
Симонов: «Материальный
мир, апофеоз развития которого мы переживаем, и неразрешимость противоречий
которого должна быть преобразована «страшным судом», требовал материализации
всего и всех. В Иерархии Права предопределено было главенство сильного,
смелого, быстрого, самолюбивого, властного, справедливого, умного… мужчины.
Женщине заведомо отведена была роль вторичная. Да – рожать, да – хранить очаг,
да – украшать…, но не более того. Отдельные исключения только подтверждали
правило. И так продолжалось до сего времени. Да, только постепенно проявляться
стали и женская мудрость, и незлобивость, и способность к поиску компромиссов,
и естественная невоинственность, и терпимость, и мягкость, и незаменимость».
«Дети.
Вот кому действительно сложно и неуютно в эпоху смены энергетических уровней
эволюции. Именно им, принадлежащим к другому сознанию, приходится реализовывать
себя в хаосе и несостоятельности мировоззрений и энергий старого, уходящего
мира. Противостоять, практически, и косности сознания, и воинствующему
невежеству, обреченному и от этого еще более жаждущему уничтожения всего
нового.
Каждый
ребенок, зачатый после 16 марта 1998 года, принадлежит по категориям сознания к
шестой расе человечества. Это значит, что рожденные в декабре-январе и далее
дети, в большинстве своем, будут способны к ясновидению, яснослышанию,
левитации и проявлению многих других реальных чудес».
Камю: "Зі скриньки Пандори, де роїлися всі лиха людства, в останню чергу греки витягли надію, бо то найгірше з усіх лих. Я не знаю символу більш зворушливого. Надія-бо, на противагу тому, в що вірять, тотожна покорі перед долею. А сенс життя не в тому, щоб покорятися".
"Цей запах знову освячує шлюб людини з землею і породжує в наших душах одне-єдине по-справжньому мужнє кохання на цьому білому світі: приречене на смерть і благородне".
Акунін: «Ведь
почему наш мир часто бывает ужасен? Почему в нем так много преступлений? Потому
что Зло торгует собой гораздо лучше. Человек появляется на свет, и ему двух
сторон предлагают товар, на выбор: ты можешь быть честным, или быть мошенником;
быть верным в любви или развратником; существовать по законам благородства или
подлости…»
«Залог
победы Добра над Злом – грамотная реклама, красивая упаковка и бонусы
постоянным клиентам».
Все інше протягом відпустки - лише мішура, яка перевіряла на здатність залишатися самим собою і не псувати при цьому життя ближнім. Вдавалося не завжди, бо час від часу егоїзм переростав в реалістичне бажання самотності. Її вартість - 45 квантів віри у кохання...
І мрія про море, яка втілилась реалізмом Скоробагатського озера, такого чудового в своїй доступності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий