среда, 7 октября 2015 г.

Як нам стати успішними?

        Парадокс: з одного боку навряд чи хтось не хотів би мати успіх, з іншого - хотілось би, щоб цей "успіх" принесли на блюдці та ще й з кольоровою стрічкою (як на день народження). Життя складніше і аби переконатись в тому, що від ступеня складності залежить вірогідність успіху запрошуємо до системи рейтингового змагання в позанавчальній роботі, яка сформована в університеті з 2013 року.



За своєю ментальністю українці і українки досить обережно (як стверджують численні соціально-психологічні дослідження) ставляться до успіху як феномену суспільної і індивідуальної взаємодії. Якщо успіхом є випадковість (удача), то тоді це для нас, а коли успіх як результат докладання особливих зусиль (на межі самопожертви), тоді ми «йдемо в тінь». Саме через це успішними стають лише 5-8 відсотків людей. Разом з тим в молодіжному середовищі (особливо в університському середовищі) цей показник значно вищий, що й доводить практика позанавчальної роботи в універистеті.
Отже, що ми пропонуємо? Перш за все – теоретичне знання Формули успіху. По-друге – створюємо умови для подолання психологічної заборони (неготовності) до публічного прояву себе на практиці. Дуже важливим є розуміння необхідності постійного занурення в практику комунікативної взаємодії, яка є цілеспрямованим пошуковим процесом. «І де я?» – риторичне запитання, яке немов би запрошує до народження ідеї, що не може бути реалізованою іншим способом, окрім як спланованими діями.



Виховна платформа «Молодіжний актив «Гравітація» (МАГ) є моделлю соціального партнерства між адміністрацією університету, студентським самоврядуванням і студентсько-аспірантською  профспілковою організацією, забезпечує різнопланові можливості для студентської самореалізації. В рамках МАГ діє Рейтингова комісія універистету (колегіальний орган, утворений розпорядженням ректора з метою здійснення рейтингування – оцінки якості позанавчальної активності студентства навчальних підрозділів).


Цікаво, що наявна динаміка (показники студентської активності, що кількісно виражені в наслідок узагальнення поданої звітної інформації уповноваженими рейтинговими агентами), утворена порівнянням вересневого показника за три роки (2013 – 254 балів, 2014 – 616 балів, 2015 – 652 бали), засвідчує стале зростання активності. Природа прогресу пов’язується як із збільшенням активних учасників і учасниць позанавчальної роботи так і зі збільшенням пропозиції (можливостей), тобто – загальноуніверситетських заходів та творчих об’єднань, які задовольняють потребу молоді набути успіху і бути корисними. Однак, існує певна межа – рівень вище якого навряд чи піднімуться активісти. Зростання цьогорічне по відношенню до минулорічного не значне (лише 7%), тоді як досягнення за вересень 2014 року в 2,5 рази (тобто на 150 %) перевищило показник вересня 2013 року (перший рік рейтингового змагання).


Статистика і цифрові показники дають можливість визначити індикатори і фактори, які впливають на студентську активність у громадсько-корисній і виховній роботі. Природа успіху залежить від досвідченості учасників, що як об’єктивна реальність прямо (безпосередньо) впливає на компетентність учасників інтерактивного процесу організації і виконання Комплексного плану виховної роботи.  


Отже, для того, щоб стати успішними, потрібно проявити себе в змаганні, бути активними і не боятися взяти на себе відповідальність за ініціювання і реалізацію ідей, які змінюють життя.           

Комментариев нет:

Отправить комментарий