Парадокс: з одного боку навряд чи хтось не хотів би мати успіх, з іншого - хотілось би, щоб цей "успіх" принесли на блюдці та ще й з кольоровою стрічкою (як на день народження). Життя складніше і аби переконатись в тому, що від ступеня складності залежить вірогідність успіху запрошуємо до системи рейтингового змагання в позанавчальній роботі, яка сформована в університеті з 2013 року.
За своєю ментальністю українці і українки досить обережно (як стверджують
численні соціально-психологічні дослідження) ставляться до успіху як феномену
суспільної і індивідуальної взаємодії. Якщо успіхом є випадковість (удача), то
тоді це для нас, а коли успіх як результат докладання особливих зусиль (на межі
самопожертви), тоді ми «йдемо в тінь». Саме через це успішними стають лише 5-8 відсотків
людей. Разом з тим в молодіжному середовищі (особливо в університському середовищі) цей показник значно вищий, що й доводить
практика позанавчальної роботи в універистеті.
Отже, що ми пропонуємо? Перш за все – теоретичне знання Формули
успіху. По-друге – створюємо умови для подолання психологічної заборони
(неготовності) до публічного прояву себе на практиці. Дуже важливим є розуміння необхідності
постійного занурення в практику комунікативної взаємодії, яка є цілеспрямованим
пошуковим процесом. «І де я?» – риторичне запитання, яке немов би запрошує до
народження ідеї, що не може бути реалізованою іншим способом, окрім як спланованими
діями.
Виховна платформа «Молодіжний актив «Гравітація» (МАГ) є моделлю
соціального партнерства між адміністрацією університету, студентським самоврядуванням
і студентсько-аспірантською профспілковою організацією, забезпечує
різнопланові можливості для студентської самореалізації. В рамках МАГ діє
Рейтингова комісія універистету (колегіальний орган, утворений розпорядженням
ректора з метою здійснення рейтингування – оцінки якості позанавчальної
активності студентства навчальних підрозділів).
Цікаво, що наявна динаміка (показники студентської активності, що кількісно
виражені в наслідок узагальнення поданої звітної інформації уповноваженими рейтинговими
агентами), утворена порівнянням вересневого показника за три роки (2013 – 254 балів,
2014 – 616 балів, 2015 – 652 бали), засвідчує стале зростання активності.
Природа прогресу пов’язується як із збільшенням активних учасників і учасниць
позанавчальної роботи так і зі збільшенням пропозиції (можливостей), тобто –
загальноуніверситетських заходів та творчих об’єднань, які задовольняють
потребу молоді набути успіху і бути корисними. Однак, існує певна межа – рівень
вище якого навряд чи піднімуться активісти. Зростання цьогорічне по відношенню
до минулорічного не значне (лише 7%), тоді як досягнення за вересень 2014 року
в 2,5 рази (тобто на 150 %) перевищило показник вересня 2013 року (перший рік
рейтингового змагання).
Статистика і цифрові показники дають можливість визначити
індикатори і фактори, які впливають на студентську активність у
громадсько-корисній і виховній роботі. Природа успіху залежить від досвідченості
учасників, що як об’єктивна реальність прямо (безпосередньо) впливає на
компетентність учасників інтерактивного процесу організації і виконання
Комплексного плану виховної роботи.
Отже, для того, щоб стати успішними, потрібно проявити себе в
змаганні, бути активними і не боятися взяти на себе відповідальність за
ініціювання і реалізацію ідей, які змінюють життя.
Комментариев нет:
Отправить комментарий