понедельник, 23 декабря 2013 г.

Історія успіху від Альони Мальченко


     Зазначеним дописом започатковується нова серія матеріалів про студентів Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, які мають чітке уявлення про те, як досягати успіху та позитивно ставитись до життя завдяки чіткій орієнтації на успішне просування до визначеної мети…

В мене, Мальченко Альони Євгеніївни, студентки 5 курсу Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, є власна історія успіху, якою хочу поділитися з іншими.


Розпочну її з навчання в коледжі. В 2006 році я вступила до Путивльського педагогічного коледжу імені С. В. Руднєва. Сумнівів щодо вибору навчального закладу в мене не виникало, бо ще з самого дитинства мріяла стати вчителем. Любов до цієї нелегкої професії мені прививала моя бабуся. Вона 50 років свого життя працювала вчителем у сільській школі. Любила розповідати різні історії зі шкільного життя своїх учнів, про успіхи і невдачі, поразки і перемоги. Я з кожним днем переконувалась, що бути вчителем дуже почесно. Як зазначав Я. А. Коменський, професія вчителя – «найпочесніша під сонцем».


І ось моє навчання в коледжі. Це перша сходинка до мрії. Я з інтересом відвідувала кожне заняття, хор духовної музики, була концертмейстером на концертах. А в позанавчальний час займалася улюбленою справою – музикою. Вчилася на «відмінно». Була іменним стипендіатом. Закінчила коледж з «червоним» дипломом.
У 2010 році стала студенткою Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Навчаюся старанно. В 2011-2012 навчальному році була іменним стипендіатом. Є активним учасником олімпіад з мови і літератури. В 2010 році посіла І місце в університетській олімпіаді, присвяченій Великому Кобзарю Т. Г. Шевченко. А 22 січня 2011 року представляла наш університет на Міжнародному мовно-літературному конкурсі імені Т. Г. Шевченка у м. Суми.


Під час навчання в університеті захопилася науковою роботою. Маю власні публікації: «Культура мовлення вчителя як складова педагогічної майстерності» (2011 р.), «Нетрадиційні підходи до розв’язання проблеми формування красивого грамотного письма» (2013 р.) та інші. Є учасником і переможцем багатьох науково-практичних конференцій. Так, у 2012 році в науковій конференції з філософії здобула друге місце. Зараз займаюсь дослідженням творчості К. В. Москальця і готуюсь до наступної студентської конференції з трудового навчання.


У 2012 році незабутньою для мене стала участь в конкурсі «Міс неділя Глухова». Серед великої кількості кандидаток на перемогу, я зайняла почесне 2 місце.
Цього року взяла участь в олімпіаді з мови і літератури імені П. Яцика і в І етапі мовно-літературного конкурсу імені Т. Г. Шевченка, де здобула перемогу. Наразі готуюсь представляти наш університет на обласному рівні.


Вважаю себе активісткою. Займаюсь громадською роботою в університеті. Є головою редколегії студентського самоврядування.
Крім усього вище зазначеного, у вільний час граю на фортепіано, освоюю гру на музикальному синтезаторі «Ямаха». Полюбляю ще й співати. У 2010-2011 роках була учасником ансамблю, керівником якого є Л. М. Тригубенко. А з вересня 2013 року відвідую жіночий академічний хор, яким керує Н. І. Гречаник. За невеликий проміжок часу разом з хором виступила на обласному фестивалі «Глинські дзвони», де нас порадували бурхливі аплодисменти, а також на конкурсі «Студент року».


Під час навчання в університеті захопилась вишиванням. Спочатку як початківець, а зараз уже на більш високому рівні займаюсь цією формою художньо-мистецької творчості. Часто мене запрошують взяти участь у виставках, ярмарках. Так, у своєму рідному місті Путивль мої роботи неодноразово виставлялись у районній бібліотеці та будинку культури. Брала участь в «Арт-стирке», організованій молодіжним центром виховного відділу Глухівського національного педагогічного університеті імені Олександра Довженка та у виставках під час проведення олімпіад і семінарів. Також мала можливість самостійно організувати власну виставку на День народження ГНПУ й присвятити її рідному університету. Зараз плідно працюю над поповненням власної творчої колекції, а також планую в 2014 році організувати ще одну виставку.


Щиро вірю в те, що мені вдасться продовжити свою історію успіху, заручившись підтримкою студентського та викладацького колективів університету, адже маю багато ідей, що варті того, аби їх реалізувати!


Альона Мальченко

Комментариев нет:

Отправить комментарий