пятница, 3 января 2020 г.

Звіт про педагогічну роботу за І півріччя. Орієнтири і досягнення.


1.             Участь у навчальних та розвиваючих курсах (самоосвіта і самопідготовка). За окреслений період в плані самопідготовки реалізовано: участь у он-лайн курсах на всеукраїнських освітніх інтернет-платформах - «Академічна доброчесність» (09.19), «Права людини в освітньому просторі» (10.19), «Он-лайн курс з медіа грамотності» (11.19).
2.             Проведення відкритих  виховних заходів, виховних годин на запрошення.
Відкрита виховна година: до Дня Захисника Вітчизни (11.10.19) за участі офіцера військкомату Демидчика Д.А.; до Дня ЗСУ (06.12.19) за участі офіцера, УБД Авраменка М.А.
3.             Участь у педагогічних конкурсах формальної освіти: не здійснював.
4.             Участь у роботі семінарів, вебінарів, конференцій, засідань МО (шкільних, міських), творчих груп  (шкільних, міських, обласних).
Участь у засіданнях кафедри допрофесійної військової підготовки ліцею-інтернату: 04.09.19, 21.10.19, 12.12.19.
Участь у дні Відкритих дверей у Київському військовому ліцеї (02.11.19), надання звіту з пропозиціями щодо впровадження окремих ініціатив зі сфери організації навчально-виховного процесу.
Участь у обласному заході під егідою USAID «Проект «Долучайся!» та його можливості на місцях» (м. Суми, Конгрес-центр СумДУ, 25.05.19).
Участь у обласному заході під егідою USAID «Модель державотворення. Інтерактивна активізуючи гра для громадських активістів» (м. Суми, Конгрес-центр СумДУ, 15.12.19).
5.             Виступи на педраді. Виступ-доповідь на педраді 27.08.19 на тему: «Презентація Концепції допрофесійної освіти», «Про кафедру допрофесійної освіти», «Методична розробка про впровадження моделі ДВП в ліцеї-інтернаті»; виступ-доповідь на засіданні 29.10.19 на тему «Етичний кодекс ліцею-інтернату»; виступ-доповідь на засіданні педради 28.12.19 «Звіт про виконання завдань військово-фізичної підготовки у І півріччі».
6.             Методичний матеріал для участі у роботі серпневої виставки методичних розробок. Тема методичного матеріалу: «Модель організації і функціонування навчально-виховного процесу у Глухівському ліцеї-інтернаті з посиленою військово-фізичною підготовкою».
7.             Публікації у фахових виданнях. Стаття в газеті Національної академії педагогічних наук «Освіта і суспільство» (серпень 2019 р.).
8.             Робота з обдарованими учнями, результативність. Визначення перспективних напрямків індивідуальної стройової роботи з метою підготовки до участі у всеукраїнському змаганні. Кращі ліцеїсти у стройовій культурі за місяць:
Павена Олександр;
Севрюк Андрій;
Яловенко Денис;
Гриценко Іван.
9.             Проектна діяльність. Реалізація педагогічного проекту «Дебатний штаб» на базі освітньої технології «Дебати» (протягом навчального року). Розроблення і впровадження проекту «Етичний кодекс».
10.         Індивідуальна робота з учнями (які мають початковий рівень навчальних досягнень або проблеми у поведінці) з метою пошуку оптимальних шляхів до максимальної самореалізації та розвитку відчуття корисності в досягненні колективної мети навчального взводу:
-                Павена Богдан;
-                Лепешко Дмитро;
-                Нікольнікова Анастасія.
11.         Інша інформація. Впровадження  ряду педагогічних ініціатив в контексті методичного забезпечення допрофесійної військової підготовки і дисципліни (факультативний курс) «Основи військової підготовки» з акцентом на вихованні стройової дисципліни в середовищі навчальних взводів:
1) проведення ранкових стройових розводів;
2) проведення стройових оглядів щотижневих;
3) впровадження інституту молодших командирів – віце-сержантів і старших віце-сержантів;
4) розроблення положення про дисциплінарні заохочення і стягнення;
5) положення про стажера офіцера-вихователя;
6) ведення групового змагання «ОРЕЛ» (особистісний рейтинговий ефект ліцеїста) з визначенням переможця за місяць, присвоєння титулу «Лицар Золотого Ґудзика» (нарахування і зняття балів за успішність і неуспішність, виявлення непокори і особистої ініціативи, активності в процесі виконання освітніх завдань тощо). 

Комментариев нет:

Отправить комментарий