1.
Участь у навчальних та розвиваючих курсах (самоосвіта
і самопідготовка). За окреслений період в плані самопідготовки реалізовано:
участь у он-лайн курсах на всеукраїнських освітніх інтернет-платформах - «Академічна доброчесність» (09.19), «Права людини в
освітньому просторі» (10.19), «Он-лайн курс з медіа грамотності» (11.19).
2.
Проведення відкритих виховних
заходів, виховних годин на запрошення.
Відкрита
виховна година: до Дня Захисника Вітчизни (11.10.19) за участі офіцера
військкомату Демидчика Д.А.; до Дня ЗСУ (06.12.19) за участі офіцера, УБД
Авраменка М.А.
3.
Участь у педагогічних конкурсах формальної
освіти: не здійснював.
4.
Участь у роботі семінарів, вебінарів,
конференцій, засідань МО (шкільних, міських), творчих груп (шкільних, міських, обласних).
Участь у
засіданнях кафедри допрофесійної військової підготовки ліцею-інтернату: 04.09.19,
21.10.19, 12.12.19.
Участь у дні
Відкритих дверей у Київському військовому ліцеї (02.11.19), надання звіту з
пропозиціями щодо впровадження окремих ініціатив зі сфери організації
навчально-виховного процесу.
Участь у
обласному заході під егідою USAID «Проект «Долучайся!» та його можливості на місцях» (м. Суми, Конгрес-центр
СумДУ, 25.05.19).
Участь у
обласному заході під егідою USAID «Модель державотворення. Інтерактивна активізуючи гра для громадських
активістів» (м. Суми, Конгрес-центр СумДУ, 15.12.19).
5.
Виступи на педраді. Виступ-доповідь на педраді 27.08.19
на тему: «Презентація Концепції допрофесійної освіти», «Про кафедру
допрофесійної освіти», «Методична розробка про впровадження моделі ДВП в
ліцеї-інтернаті»; виступ-доповідь на засіданні 29.10.19 на тему «Етичний кодекс
ліцею-інтернату»; виступ-доповідь на засіданні педради 28.12.19 «Звіт про
виконання завдань військово-фізичної підготовки у І півріччі».
6.
Методичний матеріал для участі у роботі серпневої виставки
методичних розробок. Тема методичного матеріалу: «Модель організації і
функціонування навчально-виховного процесу у Глухівському ліцеї-інтернаті з
посиленою військово-фізичною підготовкою».
7.
Публікації у фахових виданнях. Стаття в
газеті Національної академії педагогічних наук «Освіта і суспільство» (серпень
2019 р.).
8.
Робота з обдарованими учнями,
результативність. Визначення перспективних напрямків індивідуальної
стройової роботи з метою підготовки до участі у всеукраїнському змаганні. Кращі
ліцеїсти у стройовій культурі за місяць:
Павена Олександр;
Севрюк Андрій;
Яловенко Денис;
Гриценко Іван.
9.
Проектна діяльність. Реалізація
педагогічного проекту «Дебатний штаб» на базі освітньої технології «Дебати»
(протягом навчального року). Розроблення і впровадження проекту «Етичний
кодекс».
10.
Індивідуальна робота з учнями (які мають початковий рівень
навчальних досягнень або проблеми у поведінці) з метою пошуку оптимальних
шляхів до максимальної самореалізації та розвитку відчуття корисності в
досягненні колективної мети навчального взводу:
-
Павена Богдан;
-
Лепешко Дмитро;
-
Нікольнікова Анастасія.
11.
Інша інформація. Впровадження ряду педагогічних ініціатив в контексті
методичного забезпечення допрофесійної військової підготовки і дисципліни
(факультативний курс) «Основи військової підготовки» з акцентом на вихованні стройової
дисципліни в середовищі навчальних взводів:
1) проведення ранкових стройових
розводів;
2) проведення стройових оглядів
щотижневих;
3) впровадження інституту молодших
командирів – віце-сержантів і старших віце-сержантів;
4) розроблення положення про
дисциплінарні заохочення і стягнення;
5) положення про стажера
офіцера-вихователя;
6) ведення групового змагання «ОРЕЛ» (особистісний рейтинговий ефект ліцеїста) з визначенням
переможця за місяць, присвоєння титулу «Лицар
Золотого Ґудзика» (нарахування і зняття балів за успішність і неуспішність,
виявлення непокори і особистої ініціативи, активності в процесі виконання
освітніх завдань тощо).
Комментариев нет:
Отправить комментарий