У якості
експериментального підходу до організації освітнього процесу в ліцеї-інтернаті
з посиленою військово-фізичною підготовкою.
![]() |
Віце-сержанти 5 навчального взводу |
Поділ на навчальні взводи носить віковий ценз: 1 взвод – 7-й клас; 2 взвод – 8-й клас; 3 взвод – 9
клас; 4 взвод – 10-й клас; 5 взвод – 11-й клас.
Пропозиція кафедри ДВП в
тому, щоб взвод був сталим підрозділом, так само як факультет зі своїм
постійним командиром, а до нього приходив визначений клас (люди певного віку).
Тоді командиру взводу можна розглядати своє навчальне угрупування як певний
навчальний формат, який не прив’язаний до певного особового складу, а є щороку
змінним. Незмінним залишається лише командир взводу, а до нього приходять
кожного року нові люди, бо «стартовий склад» став на рік дорослішим і перейшов
до нового взводу, де є свій командир. Ще незмінною залишається методологія виховної
роботи з людьми певного віку. Ця система дозволяє зробити більш динамічним
процес освітнього пошуку, фактично буде відсутньою така складова як «звикання»
і «відсутність стимулу росту», що стабілізує психологічні особливості і
мінімізує конфлікти, що виникають через дорослішання.
Наприклад, у
2019 році пропонувалось зберегти закріплення за взводами тих командирів, які є:
1 взвод –
Ткаченко В.С.
2 взвод –
Дарменко С.М.
3 взвод –
Косолап В.О.
4 взвод –
Любивий В.А.
5 взвод –
Небилиця Д.М.
Проте, ідея
видалась «сирою». Чому варто до неї підійти більш уважно і обговорити в колі
педагогічної ради? Бо якість (зміст) має бути пріоритетнішою за форму і формати
освітнього процесу.
Педагог
(офіцер-вихователь) стає більш професійним з точки зору готовності до поширення
своєї методології на певний вік, з роком набуває більшої компетентності. Так
само як це організовано у вчителів предметників, до яких щороку приходять
«нові», ті, що стали старшими на рік, ліцеїсти.
Звичайна схема
«зростання разом з ліцеїстами» і випуск є традиційною. Чому варто розглянути
нову модель? Аби перейти до практики, треба вибудувати систему аргументів аби
бути переконливим.
Шукаю коло дослідників проблеми.
ОтветитьУдалить