Кафедра допрофесійної військової підготовки КЗ СОР –
Глухівський ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою.
(Проектна модель «PROбудження – 2020»).
Початкова школа у структурі ефективної допрофесійної військової
підготовки. 1-4 класи і формування базису патріотизму на усвідомленому рівні.
Умови опитування.
Давати однозначні відповіді: так або ні.
(Можливе анонімне надання відповідей, але вказати: 1)
дату проведення опитування, 2) свій вік, 3) в якому класі дитина 4) та хлопчик
чи дівчинка).
1.
Я знаю, що таке патріотизм.
2.
Моє розуміння патріотизму закладене в мене батьками.
3.
Моє розуміння патріотизму закладене в мене школою.
4.
Моє розуміння патріотизму закладене в мене моїм оточенням.
5.
Патріотизм не є обов'язковою рисою громадянина.
6.
Патріотизм є занадто складним поняттям для дитини у віці до 11 років.
7.
Всі громадяни не можуть бути патріотами.
8.
Я не патріот/патріотка.
9.
Я не вважаю патріотами тих, хто може збрехати, украсти, здійснити насилля або
має риси наявного досвіду в цьому.
10.
В Україні критично мало патріотів.
11.
Патріот і громадянин – це
різні характеристики людини.
12.
Захисник України має бути
патріотом.
13.
Захисник України має бути громадянином України.
14.
Бути патріотом значить любити свою Батьківщину.
15.
Бути патріотом значить любити своїх батьків і рідних.
16.
Бути патріотом значить любити свою школу/ліцей.
17.
Бути патріотом значить любити своє місто.
18.
Щоб було більше патріотів, має бути багатшою держава.
19.
Патріотизм потребує системної мотивації для людини.
20.
Я підтримую всі заходи в ліцеї, які виховують мого сина/доньку патріотами.
21.
Я знаю про спеціалізацію ліцею.
22.
На мою думку професія офіцера достатньо престижна і цікава як
професійно-орієнтаційна мета.
23.
Офіцер має бути патріотом безумовно.
24.
Патріотизм – це добро. Байдужість – це зло. Виживання – це навички і досвід.
Комментариев нет:
Отправить комментарий