вторник, 27 апреля 2021 г.

Опитування батьків 1-4 класів

 


Кафедра допрофесійної військової підготовки КЗ СОР – Глухівський ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою.

(Проектна модель «PROбудження – 2020»).

 

Початкова школа у структурі ефективної допрофесійної військової підготовки. 1-4 класи і формування базису патріотизму на усвідомленому рівні.

Умови опитування. Давати однозначні відповіді: так або ні.

(Можливе анонімне надання відповідей, але вказати: 1) дату проведення опитування, 2) свій вік, 3) в якому класі дитина 4) та хлопчик чи дівчинка).

 

1. Я знаю, що таке патріотизм.

2. Моє розуміння патріотизму закладене в мене батьками.

3. Моє розуміння патріотизму закладене в мене школою.

4. Моє розуміння патріотизму закладене в мене моїм оточенням.

5. Патріотизм не є обов'язковою рисою громадянина.

6. Патріотизм є занадто складним поняттям для дитини у віці до 11 років.

7. Всі громадяни не можуть бути патріотами.

8. Я не патріот/патріотка.

9. Я не вважаю патріотами тих, хто може збрехати, украсти, здійснити насилля або має риси наявного досвіду в цьому.

10. В Україні критично мало патріотів.

11. Патріот і громадянин – це різні характеристики людини.

12. Захисник України має бути патріотом.

13. Захисник України має бути громадянином України.

14. Бути патріотом значить любити свою Батьківщину.

15. Бути патріотом значить любити своїх батьків і рідних.

16. Бути патріотом значить любити свою школу/ліцей.

17. Бути патріотом значить любити своє місто.

18. Щоб було більше патріотів, має бути багатшою держава.

19. Патріотизм потребує системної мотивації для людини.

20. Я підтримую всі заходи в ліцеї, які виховують мого сина/доньку патріотами.

21. Я знаю про спеціалізацію ліцею.

22. На мою думку професія офіцера достатньо престижна і цікава як професійно-орієнтаційна мета.

23. Офіцер має бути патріотом безумовно.

24. Патріотизм – це добро. Байдужість – це зло. Виживання – це навички і досвід.

Комментариев нет:

Отправить комментарий