пятница, 12 декабря 2014 г.

Опис практичного завдання «Сигнатура успішної абітури»


Реалізація завдання, спрямованого на розвиток (формування) компетенцій успішного дебатування та комунікативної компетентності в цілому, носить виключно добровільний зацікавлений характер.



Завдання:
1) підготувати публічну промову, тривалістю до 7 хвилин з застосуванням знань конструювання аргументованих промов. Тема: «Чому я обрав Глухівський національний і чому вам це потрібно/варто зробити»;
2) бути готовим до дискусії (не лише пасивно – тобто реагувати на запитання, які ставлять старшокласники, а й «провокувати» до їх постановки, тобто – застосовувати техніку пробудження до активної участі в дискусії («він/вона неодмінно поставлять  запитання!»);
3) розробити план дій (практичних комунікативних кроків), який дозволить утворити дискусійний майданчик (в класі школи, Будинку дитячої творчості тощо) для профорієнтаційної роботи з випускниками шкіл.


Мета: набути досвіду тематичного публічного виступу перед незнайомою аудиторією та формування комунікативного простору для особистісної самореалізації.
Об’єкт: соціально-педагогічне середовище випускників шкіл.
Предмет:  соціально-педагогічні методи проведення профорієнтаційної роботи з застосуванням вправ та механізмів освітньої технології «Дебати», спрямованих на набуття комунікативної компетентності.
Термін виконання: грудень 2014 року – квітень (жовтень) 2015 року.
Місце, територія виконання практичного завдання: Україна.


Звітність:
1)    написання звіту про хід виконання завдання з визначенням результатів після активного профорієнтаційного спілкування з випускниками 2014 року (рефлексія з метою коригування плану дій на новий період) до 01.04.2015 р.; підготовка списку випускників, які виявили бажання вступати до університету (з вказанням факультету, обраної/омріяної спеціальності);
2)    констатація фактичного результату (наявність студентів І курсу університету з числа випускників, зазначених у звіті (п.1) у відповідному списку студентів, залучених до студентського контингенту університету (01.10.2015 р.).



Оцінювання/мотивація: кожний студент І курсу, який обрав університет в результаті прямого або опосередкованого рішення після виконання означеного практичного завдання членом Дебатного клубу «Оратор і Я» надає реальну можливість прийняти рішення Рейтингової комісії університету додати до рейтингу навчального підрозділу, до якого належить студент-дебатер, 20 балів (за звітний місяць, на підставі відповідної доповідної записки до РКУ). 

Фото: FotoTelegraf. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий