Реалізація
завдання, спрямованого на розвиток (формування) компетенцій успішного
дебатування та комунікативної компетентності в цілому, носить виключно
добровільний зацікавлений характер.
Завдання:
1) підготувати публічну
промову, тривалістю до 7 хвилин з застосуванням знань конструювання
аргументованих промов. Тема: «Чому я обрав Глухівський національний і
чому вам це потрібно/варто зробити»;
2) бути готовим до
дискусії (не лише пасивно – тобто реагувати на запитання, які ставлять
старшокласники, а й «провокувати» до їх постановки, тобто – застосовувати
техніку пробудження до активної участі в дискусії («він/вона неодмінно поставлять
запитання!»);
3) розробити план дій
(практичних комунікативних кроків), який дозволить утворити дискусійний
майданчик (в класі школи, Будинку дитячої творчості тощо) для профорієнтаційної
роботи з випускниками шкіл.
Мета:
набути досвіду тематичного публічного виступу перед незнайомою аудиторією та
формування комунікативного простору для особистісної самореалізації.
Об’єкт:
соціально-педагогічне середовище випускників шкіл.
Предмет: соціально-педагогічні методи проведення
профорієнтаційної роботи з застосуванням вправ та механізмів освітньої технології
«Дебати», спрямованих на набуття комунікативної компетентності.
Термін виконання:
грудень 2014 року – квітень (жовтень) 2015 року.
Місце, територія виконання
практичного завдання: Україна.
Звітність:
1)
написання звіту про хід виконання
завдання з визначенням результатів після активного профорієнтаційного
спілкування з випускниками 2014 року (рефлексія з метою коригування плану дій
на новий період) до 01.04.2015 р.; підготовка списку випускників, які виявили
бажання вступати до університету (з вказанням факультету, обраної/омріяної
спеціальності);
2)
констатація фактичного результату
(наявність студентів І курсу університету з числа випускників, зазначених у
звіті (п.1) у відповідному списку студентів, залучених до студентського
контингенту університету (01.10.2015 р.).
Оцінювання/мотивація:
кожний студент І курсу, який обрав університет в результаті прямого або
опосередкованого рішення після виконання означеного практичного завдання членом
Дебатного клубу «Оратор і Я» надає реальну можливість прийняти рішення
Рейтингової комісії університету додати до рейтингу навчального підрозділу, до
якого належить студент-дебатер, 20 балів
(за звітний місяць, на підставі відповідної доповідної записки до РКУ).
Фото: FotoTelegraf.
Комментариев нет:
Отправить комментарий